Mieszkam na wsi, dwadzieścia kilometrów od najbliższego miasta. Prowadzę małe gospodarstwo – kilka krów, kury, trochę warzyw. Nie jestem rolnikiem z wyboru, raczej z konieczności, bo gospodarstwo odziedziczyłem po ojcu, a w mieście nie miałem szans na pracę. Każdy dzień wygląda tu tak samo – wstaję o piątej, idę do obory, karmię, doję, sprzątam, potem pole, potem znowu obora, a wieczorem padam na łóżko przed telewizorem. Moja żona, Grażyna, pomaga mi przy zwierzętach, ale od roku jest na zwolnieniu, bo coś jej dolega z kręgosłupem. Lekarze mówią o operacji, ale operacja kosztuje dwadzieścia tysięcy, a my nie mamy nawet dwóch. Siedzimy więc w kuchni wieczorami, patrząc na siebie, i nie mówiąc o tym, co nas naprawdę boli. Aż pewnego razu, gdy przeglądałem telefon, bo akurat złapałem zasięg, wyskoczyła mi reklama. Jakaś strona z grami. Normalnie bym przewinął, ale w tytule było coś o "bonusie bez depozytu". Kliknąłem. Strona nazywała się jakoś znajomo –
epicstar. Przez chwilę czytałem zasady, potem zobaczyłem, że za samą rejestrację dają dwadzieścia złotych. Dwadzieścia złotych za darmo. To była cena dwóch bochenków chleba. Pomyślałem – co mi tam. Nawet jeśli to ściema, to nic nie tracę.